Tuesday, 16 August 2016

Next Project

Assalamualaikum 

and Hello ! 

since malam malam aku aktif , so just nak update sikit my next project ^^. Actually bukan project sangatla .. Cuma lately ni aku ada main satu game app ni, and i became very addictive. Jadinya , aku nak buat satu slot khas (konon mcm big project la tu hahaha) di mana aku akan buat game review. Haaa , since aku ni suka main game , aku rasa mcm best gak kan.

Tapi ALERT ! 

Jangan la expect aku nak review game tembak tembak ke , GTA ke , bola ke.... NOOOOOOO. Aku ni suka main game yg cute cute je . Hahaha, So aku bagi teaser sikit for next big update , makan masa sikit aku nak buat slot ni. Sebabnya aku akan share sikit tips tips game ni. Haaaaa 


ni la game yang aku cakapkan tadi. Sape dah penah main , teruskan :)

 OK . See u gais next post . tu je update yang aku nak bgtau .Good Night uolsssss :*

Nak Download? (make sure gambar game tu mcm kat atas tu)

IOS -> Pegi App Store -> Search MY CAFE -> install

ANDROID ( sorry x tau ada ke tak , for those yang tahu inform me !:) )

The Writer ,
Amirah Azemi 

No comments: